.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از کفش بهداد سلیمی!

مراسم رونمایی از کفش المپیک قهرمان وزنه‌برداری جهان روز گذشته برگزار شد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مراسم رونمایی از کفش بهداد سلیمی در المپیک لندن روز گذشته با حضور قوی‌ترین مرد جهان و مسئولان شرکت باورس قشم نماینده، انحصاری محصولات آدیداس در ایران برگزار شد.

کیانوش رستمی، سجاد انوشیروانی، سهراب مرادی، نواب نصیر شلال ملی‌پوشان وزنه برداری و محمدرضا رودکی عضو المپیکی تیم ملی جودو نیز از دیگر مهمانان این مراسم بودند و به آنها نیز یک جفت کفش آدیداس و لوح یادبود اهدا شد.

بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری جهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در المپیک لندن برای کشورم افتخار آفرینی کرده و مدال طلا را به دست آوردم . با جدیت مشغول برگزاری تمرینات خود هستم و می‌خواهم دل مردم کشورم را در المپیک شاد کنم.

اکبری مدیر عامل شرکت باورس قشم نماینده انحصاری محصولات آدیداس در ایران نیز گفت: برنامه‌های وسیعی برای حمایت از ورزشکاران ایرانی در میادین مختلف بین المللی تدارک دیده‌ایم و حمایت ما از ورزشکاران ایران ادامه خواهد داشت. پس از المپیک لندن نیز از ورزشکاران ایرانی که در این مسابقات افتخار آفرینی کنند به صورت ویژه تجلیل و تقدیر خواهیم کرد.

وی افزود: هفته آینده از تیم فوتبال سپاهان که قهرمان لیگ برتر شده و همچنین تیم بسکتبال مهرام که در مسابقات غرب آسیا قهرمان شده است تقدیر خواهیم کرد، ضمن اینکه قصد داریم دو مجموعه ورزشی بزرگ را نیز در تهران و اصفهان تاسیس کنیم. مراحل مطالعاتی این دو طرح عظیم در حال انجام است و کار عملیاتی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به نامگذاری سال 91 به سال حمایت از تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری ، مذاکرات خود را با شرکت آدیداس جهت راه‌اندازی خط تولید در داخل ایران شروع کرده ایم و در آینده ای نزدیک محصولات آدیداس در ایران تولید خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1391
خواهش میکنم به این دوستان عزیز بفرمایید سعی نکنند خط تولید ادیداس رو در ایران راه بندازن!!!
گند زده میشه به این مارک معروف جهانی(دو روز اول با کیفیت تولید میکنند بعد اجازه خط تولید از رده خارج های ادیداس رو میگیرن و بعدشم برای اینکه سود بیشتری عایدشون بشه از مواد اولیه اش میدزدند و بجای درجه یک درجه سه که خوبه!درجه پنج می سازند!!! )
ما همون جنس چینی و ویتنامی ایداس رو می خریدم دو سال می تونیم ازش استفاده مفید کنیم
بهروز شهاب الدین 26 ارديبهشت 1391
انشالله به امید خداوند منان همشهریمون دل همه مردم ایران رو شاد میکنه.تا همه دنیا بدونند که قائمشهر چه ببری داره.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.